Centraal staan de vragen: hoe gaat u om met uw klanten, en wat wilt u bereiken met uw klanten  waarbij wij uiteraard samen met u oog houden op de gewenste klanttevredenheid en de daarbij  behorende en gewenste rentabiliteit.

Vanaf het eerste contact via een portal en 1-1 communicatie of communicatie via  e-Commerce met uw prospects/klanten tot en met de rapportage en inzicht in uw KPI’s. Alles kunnen we in overleg inregelen.

Denkt u hierbij aan aspecten als:

  • Het beheren van klant- en productgegevens
  • Centrale klantcommunicatie: portal, e-mail, sociale media en marketing campagnes
  • Transacties via webwinkels: online verkoop en betaling
  • Service & support, ticketing systemen en onboarding processen
  • Informatiemanagement: MDM, monitoring en KPI rapportages

Integratie met uw bestaande CRM systemen is altijd mogelijk. Er zijn al integraties bij klanten met SalesForce, SAP, SuiteCRM en ORO CRM.

5 Customer Care-01-cropped